💙وبلاگ اسرا جون💙

به ما هم سر بزنید دوستون دارم😘

احساس میکنم داره بزرگتر میشه

1393/9/15 10:48
نویسنده : 🥀نوزیتا🥀
1,074 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم این روزها خیلی خواستنی تر شده وقتی میرم خونشون می دوه میاد کیفم رو از دستم میگیره و ازتوش خورا کی برمیداره

وقتی کسی رو میبینه بهش میگه عدیییییییییی . موهاش خیلی بلند شده گیره و سنجاق نمیزنهاما خودمون نمی خواهیم کوتاه بشه تا ببندیم گیره و سنجاق بزنیم . وقتی موهاشو جمع میکنم خیلی خیلی بهش میاد خوشگلتر هم میشه . اخه مادرش هم مثل اسرا بود موهاشو وقتی جمع میکردم بهش می امد خوشگلتر میشد قربون هر دوتاشون برم

اسرا دوس داره خودگار----------- به دست بگیره و بنویسه

اولین دفتر املا مادرشم نگه داشتم همین طور دفتر مشق شو  اسرا مثل مامان باباش خیلی مهربونه

این روز ها دوس داره رز مامانشو  برداره به چشماش و لب ش بزنه

کیف منو بر میداره  شال کلاه خودشو به سرش می خواد بزاره میگه بریم دردر

دختر نازم وقتی بهش میگم بیا مامانو بوسش کن میاد لبهاشو میچسبونه رو لپام نگه میداره

هر روز براش یه دنت میگیرم خیلی عاشق دنت هست بابا  خودش و باباجونش هر چه قدر براش دنت بیارند باز میل داره بخوره

من و مامان جونش هر موقع بریم براش خوراکی میدیم عادت کرده با لبخند میاد میگیره

اسرا جون دوس داره گفشهای مامانشو پاش کنه اما زیاد بلد نیست میخوره زمین پا میشه نغ میزنه

 

 

پسندها (17)

نظرات (12)

مهتاب
23 آذر 93 8:03
مامان اسرا این برنامه رو میتونی رو گوشی خودت یا تبلت خوشگت نصب کنی. یه داستان خییییلی نازه منم برای دخملم نصب کردم .cafebazaar.ir/app/com.rayastudio.bozbozghandi/?l=fa
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
]چشم عزیزم مرسی
مامان سپهر كوچولو
24 آذر 93 20:38
سلام عزيزم خدا برات نگهش داره اين دختر كوچولوي ناز رو.
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان آریانا پرنسس مبارز
25 آذر 93 10:08
سلام خدا فرشته نازنین را حفظ کنه
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
مرسی عزیزم
فایضه مامانه عسل
26 آذر 93 5:09
سلام خوبین ؟ عزیزم به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش لطف و خواهشا با گوشی تلفنتون عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین .... مرسی ....
مامان حديث
2 دی 93 21:57
سلام اسرا جوووووونم چه مادر بزرگ خوبي واقعا خوش به حالت خدا برات حفظش كنه بوووووووووووووووس برا اسرا ي خوشگلم
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان حديث
2 دی 93 21:58
اسراجون دخترم حديث تو جشنواره ي ني ني وبلاگ شركت كرده به مامان بزرگ مهربونت بگو بهش راي بدين به مامان باباتينام بگي يه دنيا ممنون 65 رو به100089891010 بفستين مرسي
مامان حديث
2 دی 93 21:59
گلم لينك شدينا دوست داشتي تو هم لينك كن
ساسان اس ام اس
15 دی 93 18:38
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامان آنیسا
20 دی 93 7:29
عزیز دلم چقدر خانوم شده هزار ماشالا
مامان حديث
22 دی 93 10:17
سلام سلام سلام من حديث جون با خبرهاي خوب اومدم بهم سر بزنيد...
مامان آنیسا
27 دی 93 13:51
خوشگل خانم ناز😙