💙وبلاگ اسرا جون💙

به ما هم سر بزنید دوستون دارم😘

نظرات (5)


31 فروردین 00 13:33
ببخشید اگه بشه داخل نی نی وبلاگم رقص های اسرا جون را بزارید عالی میشه خیلی مشتاقم رقص های اسرا جون را ببینم و چون اینسا ندارم نمیشود ببینم
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
سلام عزیزم متاسفانه نمیتونم هر چه تلاش میکنم نمیشه میرم فیلم را در برنامه اپارات اپلود میکنم دو تا گذینه داره پاک کردن و اشتراک گذاشتن حالا نمیدانم لینک پست را از کجا باید بردارم تا ببارم بزارم وبلاگ نمیدانم شاید هم اپارات پولی باشه من متوجه نمیشم
 

1 اردیبهشت 00 10:11
آهان من خودمم تا به حال ویدیو نزاشتم اگر گزاشته بودم راهنمایی میکردم&hearts
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
ممنون عزیزم از دوستان هم قبلا پرسیدم ولی نمیدانم چرا نشد اگه تلگرام یا واتساپ داشتید براتون میفرستادم فیلم رقص و

1 اردیبهشت 00 10:18
آهان اگر فیلم را در آپارات بارگزاری کردید میشه آدرس آپاراتتون را بدهید  


و اینکه گمانم روی گزینه اشتراک گذاری میزنیم و بعد برایک یک نفر میفرستید بعد از اون لینک را کپی کنید و مثل گزاشتن کد حباب و ... انها را هم بگزارید&hearts
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
http://m.aparat.com/v/G3K9E
این لینک را از اپارات گذینه اشتراگ به واتساپ فرستادم اونه
 

1 اردیبهشت 00 10:34
من اکنون رقص اسرا جون را در کانال آپاراتتون دیدم خیلی عالیه انشاءالله همیشه موفق باشد&hearts
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
سلامت باشید فیلم هاش خیلی هست اگه بتونم به وبلاگ بزارم خوب میشه سعی میکنم بلکه تونستم ممنون از شما😘😘😘😘😘😘😘
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
1 اردیبهشت 00 19:26
خاله جان شما همین لینکی که اینجا گذاشتید،
http:m.aparat.comvG3K9E

اینو میگم. این برای من باز شد. 
شما توی قسمتی که میخواید نوشته بنویسید یه گزینه داره به اسم آپارات، اونو بزنید و توی قسمت آدرس صفحه آپارات همین لینکتون رو بذارید و پذیرش رو بزنید. بعد ثبت تغییرات و بازسازی وبلاگ رو بزنید درست میشه.
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
باشه من این کارو میکردم باز هم م  نمیشد بزار دوباره بزنم شاید نت ما ضعیفه باز نمیشه