💙وبلاگ اسرا جون💙

به ما هم سر بزنید دوستون دارم😘

چیچکلی

1400/3/1 8:05
نویسنده : 🥀نوزیتا🥀
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم 

تا بحال چیچکلی ورزگان رفتنید 

من گلی تعریف شو شنیده بودم ولی راستشو بگم اصلا دوست داشتنی نیستنه ابی نه چشمه ای نه معذرت میخوام سرویس بهداشتی نه درختی 

چی بگم فقط از گرما سوختیم 😌😌

دارهشهم کلی خاکی بود خیلی زجر اوره😀😀🙈

صبحانه را در راه رفتن خوردیم نهارو برگشتیم اوس بلوار تبریز خوردیم😀😀😀😀😀😀😀

اما در گل خوب شد رفتیم حالا دیدیم کجاستحیف که نمیتونم فیلمشو برارم میزاشتم🧡💙💚💛❤️

این هم از چیچکلی ما

پسندها (7)

نظرات (4)

مامان آیسلمامان آیسل
1 خرداد 00 8:57
چیچحلی آخرین بار که سالها پیش رفته بودم خیلی باصفا بود...مخصوصن گلهاش....همیشه به گردش و خوشی دوست عزیزم
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
ممنون عزیزم اما الان که رفتیم اصلا گلی نبود اخه خیلی تعریف میکردند رفتیم شاید هم اون راه خاکی که داره مرا خسته کرد
مامان سانازمامان ساناز
1 خرداد 00 11:00
همیشه به خوشی  و شادی😍
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
ممنون عزیز دلم
mahsamahsa
1 خرداد 00 20:08
نه من اصلا اسمشم نشنیده بودم ولی ورزقان طبیعتش خیلی خوشگله 🌺
ولله از وقتی کرونا اومده از تبریز بیرون نرفتیم اونقدر تو خونه نشستیم که تاب بیرون رفتن رو هم نداریم
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
انشاالله کرونا هم تموم میشه همیشه گردش میرید راستش ما هم بخاطر افسردگی من میریم همش دلم تو خونه میگیره گریه میکنم بعد از بیماریم اعصابم خرد شده همش دلتنگیه شکر خدا امروز واکسن کرونارو برام زدند
mahsamahsa
3 خرداد 00 20:06
خدا رو شکر که واکسن زدین یکم خیالتون راحت میشه انشالله همیشه به گردش و خوشی برین💚
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
فدات بشم سلامت باشید ❤️❤️❤️❤️