💙وبلاگ اسرا جون💙

به ما هم سر بزنید دوستون دارم😘

تولد 95

1395/10/25 8:1
نویسنده : 🥀نوزیتا🥀
1,451 بازدید
اشتراک گذاری

 

ruined birthday cake emoticonعکسهای اسراجونو گم کرده بودم امروز تو کامپیوتر دیدم با تاخیر سه چهار ماه امروز گذاشتم99

 

 

 

این هم از کیک امسال نوه گلم امسال با گوشی عکس انداختم کیفیت عکسها پایین شد

 

birthday cake surprise emoticonbirthday cake blow emoticon78

 

 

16

 

 

 

اسرا جون از امسال خیلی خوشحال میشه واسه تولد گرفتن بعد از تولد هر روز که مرا میبینه میگه اننه فیلمهای تولدمو بزار نگا کنم

اسرا خیلی دوس داره عکسهای نوزادیشو ببینه همیشه نگاه میکنه اما بازم سیر نمیشه خوشحالم که ار اولین روزش عکس و فیلم نگه داشتم اسرا اخلاقش به باباش رفته خیلی ادم فهمیده ای هست هر روز بخدا شکر میکنم خدا از باباش راضی باشه خوشحالم که همچنین دامادی نصیب مان شده خدا از پدر مادرش راضی باشد

 

 

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (4)

مامان و بابایی دخمل بلا
25 دی 95 16:59
ماشاالله چه دخملی و پرنسس خوشگلی دارین خدا حفظش کنه عزیزم رو
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
مرسی عزیزم
گیلدا
25 دی 95 22:35
عزیزم خدا حفظش کنه زیر سایه پدر و مادر. شمارو هم براشون نگه داره
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
مرسی گلم فدات شم
محیا کوچولو
15 بهمن 95 21:34
سلام ممنون کب وبلگ من ومدین اسرا جون تولد ت مبارک
دخترخاله سیما
28 بهمن 95 19:54
سلام مامان نازنین/ چرا وبلاگ دخملی رو به روز نکردین/ من همچنان منتظرما/ عکسای دخملی رو گداشتین حتما خبرم کنید/ ممنونم از مهربونیتون
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
سلام عزیزم اسرا زیاد نمیاد خونه ما راستش مامانش نمیزاره ازش عکس بگیرم میگه زشته بلاخره دخترم نیست که نوه ام هست اجازه ندند نمیتونم عکس بگیرم کاشکی دو تا بچه داشتم