💙وبلاگ اسرا جون💙

به ما هم سر بزنید دوستون دارم😘

خدایا شکرت

1395/11/21 22:01
نویسنده : 🥀نوزیتا🥀
289 بازدید
اشتراک گذاری

白雪姫★ のデコメ絵文字 خیلی خوشحالم 白雪姫★ のデコメ絵文字

خوشحال از این که اسراجون و دارم جشنامروز اومده بودند خونه ما اسرا همین که شنید عمه اش اومده خونه مامانجونش خوشحال شد عمه جونش دعوت کرد اسرا میگه ان نه منو حمومم کن بریم خوشگل بشم اسرا همینطور که عمشو دوس داره او نیز اسرا رو خیلی می خواد عمه اسرا جونم واقعا خانم تمام معناست قربون معرفتش برم سالی یه بار هم ببینمش همیشه تو دلم هست همیشه بیادشم نه تنها اسرا عاشقشه منم خیلی می خوامشمحبت عمه اسرا خیلی زحمتشو کشیده هیچ وقت از یادم نخواهد رفت او در وقتش برای من هم خواهری کرده از امروز کم کم برای اسرا قصه بگم بجای قصه های افسانه ای قصه گذشته ها رو بگم بفهمه عمه جونش براش چه کارهای کرده تشویق

 

 

پسندها (5)

نظرات (2)

گیلدا
25 بهمن 95 19:38
خدا حفظتون کنه برای همدیگه
نادیا و نرگس
13 اسفند 95 15:48
سلام عزیزم ممنون که به وبم سر زدین والا من تازگی ها عقد کردم و درس و مدرسه که دارم خیلی سرم شلوغه باز هم از این کارا بکنید منم دلم براتون خیلییییی تنگ شده بود وقتی دیدم کامنت گذاشتین خیلی خوشحال شدم