💙وبلاگ اسرا جون💙

به ما هم سر بزنید دوستون دارم😘

نظرات (3)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
10 دی 99 15:39
اگه میخواین از آپارات بزارین پایین ویدئو توی آپارات مینویسه اشتراک گذاری. بعد روی اون بزنین لینک رو میاره کپیش کنین. بعدش بیاین توی قسمت آپلود ویدئو پیستش کنین. آپلود ویدئو همون آیکون قرمز رنگ کنار آپلود عکسه❤
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
14 دی 99 13:35
اول باید توی آپارات حساب باز کنید، بعد فیلمی که میخوایید رو اونجا بارگزاری کنید(آموزش کامل بارگزاری کردن ویدئو تو آپارات همونجا هست) بعد از اینکه فیلم بارگزاری شد زیرش یه گزینه اشتراک گذاری هست. وقتی روی اون میزنید لینک ویدئو هم همراش هست. لینک ویدئو رو کپی کنید. حالا بیایید توی پستی که میخوایید بنویسید، کنار جایی که عکس آپلود میکنید لوگوی آپارات هست. اون رو بزنید و لینک ویدئو رو که کپی کردید پیست کنید. همین❤❤❤
پ.ن. این متن رو توی قسمت پرسش و پاسخ هم براتون نوشتم😁💙
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
سلام عزیزم من همه این کارهارو میکنم ولی تو پستم دیده نمیشه نمیاد تو پستم 
چند سال پیش انجام داده بودم ها الان چند روزه تلاش میکنم نمیشه 
بازم برم تلاش کنم ببینم میتونم 
قربون دستت که برام وقت گذاشتید
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
14 دی 99 17:56
پس از مدیریت اگه بپرسید بهتون پاسخ میدند که چیکار کنید❤❤❤
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
باشه ممنونم