💙وبلاگ اسرا جون💙

به ما هم سر بزنید دوستون دارم😘

نظرات (3)


1 اردیبهشت 00 19:22
سلام
برای اینکه توی نی نی وبلاگ کلیپ بزاری اول توی آپارات ثبت نام کن بعد کلیپ رو اونجا بارگزاری کن بعد از اینکه بارگزاری شد میری داخل قسمت ویرایش کلیپ که شکل مداد داره اونجا یه لینک هست بعد کنارش هم یه دایره که اون رو بزنی لینک کاملا کپی میشه بعد هم میای اینجا ردیف پایین شکل علامت آپارات هست لینک کپی شده رو الصاق (جای گذاری) می کنی جستجو رو میزنی و کلیپو میاره
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
عزیزم این کارهارو کردم اما گلیپ و نمیاره شاید مشگل از وبلاک منه

1 اردیبهشت 00 19:33
عزیزم من پیدا کردم چجوری بزاریم البته از اولم به خاطر کلا یادم رفته بود کجا بزنم 


باید اول به مطلب نویسی و بعد روی گذینه ای که شبیه عکس آپارات است بزنی و بعد لینک را انجا الحاص کنید و بعد ویدیو بارگزاری میشود&hearts&hearts
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
اخه این کارهارو کردم نشد نمیدونم چرا

2 اردیبهشت 00 18:16
نمی دونم چرا برای من که شد
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
من فکر میکنم مشگل از وبلاک منه