💙وبلاگ اسرا جون💙

به ما هم سر بزنید دوستون دارم😘

روزهای گرم تبریز

1400/4/16 13:51
نویسنده : 🥀نوزیتا🥀
407 بازدید
اشتراک گذاری

این چند روز هوای تبریز بی سابقه بوده از گرما داریم حلاک میشیم هر روز برقها میره بدون کولر بخصوص واسه من خیلی سخته از گرما یه هفته مریض شدم زیر کولر خوابیدم بخیه هام عفونت کرد تب و لرز شدید داشتم شکر خدا بعد از یه هفته کمی خوب شدم 

زمستون ارزو میکنم تابستون بیاد تابستون میگم زمستون خوبه تحمل هیچ کدوم و ندارم

دوستان شهر شما چطوره 

اینجا هیچ کس کرونا را رعایت نمیکنه هر شب تو پارکها همه شام میخورند جای سوزن انداختن نیست بیچاره ها حق هم دارند اخه خونه جهنم میشه از گرما پناه میبرند پارکها

حالا از یه لحاظ خوشحالم واکسن مرا هر دو دوزشو زدند کمی راحت شد 

انشاالله روزی برسه که کرونا دیگه بند بساطشو ببنده بره

پسندها (4)

نظرات (7)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 تیر 00 19:50
بله واقعا تابستون گرمیه امسال
انشالله هیچوقت ناخوش نباشید خاله جان
😙😚😗😘😍
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
فدات بشم عزیزم سلامت باشید انشالله این هم می&zwnjگذرد
👯‍♀️مهنا👯‍♀️👯‍♀️مهنا👯‍♀️
17 تیر 00 13:07
سلام من خودم تبریزی هستم و هوای خیلی گرمه برق ها هی میره یعنی فکر کنم چند روز بعد تبدیل به تخم مرغ آب پز میشم😅😂 از بس هوا گرمه😣
👯‍♀️مهنا👯‍♀️👯‍♀️مهنا👯‍♀️
17 تیر 00 13:10
بله  هوای این روز های در تبریز خیلی گرمه☀️🌡 یعنی فکر کنم چند روز بعد تبدیل به تخم مرغ آب پز می شم😂😅 از بس هوا گرمه😣 برق ها رو هم که هی میبرن😕
👯‍♀️مهنا👯‍♀️👯‍♀️مهنا👯‍♀️
17 تیر 00 13:12
بله  هوای این روز ها در تبریز خیلی گرمه☀️🌡 یعنی فکر کنم چند روز بعد تبدیل به تخم مرغ آب پز می شم😂😅 از بس هوا گرمه😣 برق ها رو هم که هی میبرن😕
👯‍♀️مهنا👯‍♀️👯‍♀️مهنا👯‍♀️
17 تیر 00 13:13
بله
این روز های هوای تبریز خیلی گرمه
برق ها رو هم که هی میبرن
یعنی فکر کنم چند روز بعد تبدیل به تخم مرغ آب پز می شم😂😅
 
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
اره واقعا😄😄😄😄😄 شنیدم  کویت ۷۵ درجه بوده خدا میداند چه میشو
👯‍♀️مهنا👯‍♀️👯‍♀️مهنا👯‍♀️
18 تیر 00 13:36
کویت ۷۵درجه😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳
اونا دیگه آب پز  نشدن قشنگ سرخ شدن😂😂🤣🤣😁😁😳😳
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
اره والله خدا به دادشون برسه

20 تیر 00 20:37
خیلی گرمه تابستون امسال همشم که برقا میره !ولی خداروشکر این دو سه روزی برقای ما نرفت امروز و پریوزم بارون اومد!!خنک بود خداروشکر ولی بازم گرم میشه هی و اسپلیت باید بزنیم و  داستانای دیگه
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
اره امسال از گرما میسوزیم بخصوص مریضهای مثل من براشون سخته تحمل