💙وبلاگ اسرا جون💙

به ما هم سر بزنید دوستون دارم😘

✿ازوالنتاین ماندیم✿

1393/12/1 14:54
نویسنده : 🥀نوزیتا🥀
708 بازدید
اشتراک گذاری

اسرا جونم خیلی مریض شده بود سرما خورده بود اما بد جوری زجر میکشید باباش سه بار به دکتر برد تا بردند دکتر خودش امپول داد بكسل طبيي بكسلات وادويه بكسل مستشفي للمواضيعکمی بهتر شده تفلکی انقدر سرفه میکنه بی حال می افته امسال خودم هم سرما خوردم از بس حالمان خوب نبود یادم نبوده براش هدیه والنتاین بگیرم رفتم یه کاپشن تابستانی خریدم خواستم اونو بدم تنش کردم دیدم خیلی بزرگ اومد باید نگه دارم واسه سال دیگه اما حالم خوب بشه یه کادویی براش میخرم واسه یادگاری اسراجون انشاالاه سال دیگه خوب برات میرسم

 

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/11/02/311.jpg

پسندها (15)

نظرات (8)

مامان فاطمه
3 اسفند 93 18:28
اخی انشاالله زودتر خوب بشه این گل دختری
مامان الیار
8 اسفند 93 8:23
سلام.ممنون که به وبلاگمون اومدین. نوه ی خیلی نازی دارین خدا حفظش کنه. چه مادربزرگ مهربونیامیدوارم حال اسرا جون هم بزودی خوب بشه
♥ایدا♥
8 اسفند 93 11:27
ای جونم چه دختره خوشگلی خوش حال میشم پیشم بیاد اگه با لینک موافقید خبرم کید اپم
مجله توت فرنگی
9 اسفند 93 8:30
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم پیشم اومدین و بهم سر زدین . از لطفتون بی نهایت سپاسگزارم. خدا اسرا جونو براتون حفظ کنه . روی ماهشو ببوسین از طرف من ....
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
قربونت
♥ نیکتا ♥
9 اسفند 93 16:30
°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________## سلام وبتون عالیه اگر دوست داشتید به منم سر بزنید راستی اگر با تبادل لینک موافقید خبرم کنید
♥ نیکتا ♥
9 اسفند 93 21:50
سلام شما هم لینک شدید بازم به من سر بزنید
آبجی فاطمه
12 اسفند 93 0:22
انشالله نوه نازنینت زودی خوب بشه
امیر مهدی
12 اسفند 93 14:34
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدین وب قشنگی دارید چه نازه اسراجون