💙وبلاگ اسرا جون💙

به ما هم سر بزنید دوستون دارم😘

زیتون خوری و جا خلالی

1400/7/10 5:41
نویسنده : 🥀نوزیتا🥀
687 بازدید
اشتراک گذاری

با این زیتون خوری ها به سفرتون رنگ تازه ای میده و در مهمانی ها میدرخشید 

سلام عزیزای من 😍😍. ببینین چی آوردم براتون کیک های خوش رنگ و خوشمزه که میدونم همگی عاشقشین😍 🌻اینم از زیتون خوری های جذاب🌻. دخترا تعداد محدوده بدویین که جانمونین 💜💛💚💜💛💚💛💚💜💛💚💜💛💚💛 💎زیتون خوری ها دارای 6 چنگال هستن 💎فعلا چنگال ها پلاستیکی هستن 💎جنس کار از پودرسنگ متا 💎قیمت با احترام 45000تومان.. برای سفارش به دایرکت و یا به شماره واتساپ09146973085 پیام بدین🌼🍃. #زیتونخوری#زیتونخوری_فانتزی #زیتونخوری_کیک #زیتون _خوری_ارزان#زیتون_خوری _پودرسنگ##کاپکیک_قندونی #کاپکیک#ارزانسرا #زیتونخوری45تومنی

سلام مهربونا.. خوبین؟ ست کیک [[جاخلالی]] و [[زیتون خوری]]. 💚قابل سفارش در رنگ دلخواه خودتون 💚جنس پودرسنگ هنری 💚جنس چنگال پلاستیکی 💚قیمت با احترام 45000 تومان 💚قیمت هردوتا باهم 80000 تومان. 

دوستان اینها کارهای دخترمه برای سفارش به واتساپ به شماره 09146973985پیام بدید

پسندها (10)

نظرات (3)

آبجی مهناآبجی مهنا
10 مهر 00 9:36
😍😍😍
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
10 مهر 00 17:20
خیلی هم عالی انشالله دخترتون همیشه توی کارشون موفق باشن
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
قربونت برم ممنون از دعای خیرتون سلامت باشین😘😘😘😘
ᴍɪᴀ_ɴᴢʜᴍɪᴀ_ɴᴢʜ
12 مهر 00 20:18
چقدر قشنگ هستن😍😍👍🏻👍🏻
شما مادر&zwnj نوزیتا&zwnj هستید ؟؟البته اگر درست گفته باشم اسمشون رو☺️
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
سلام جانم من خودم نوزیتا هستم مادر بزرگ اسرا هستم وبلاگ و من اداره میکنم ❤❤