💙وبلاگ اسرا جون💙

به ما هم سر بزنید دوستون دارم😘

نظرات (5)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
1 مهر 01 23:21
سلام خاله جان خوبید؟ خیلی وقت بود پست نمیذاشتید دلمون براتون تنگ شده بود
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
سلام زهرا جون الهی قربونت برم چطوری عزیز دلم خوشحال شدم دیدم کامنت گذاشتی خیلی دوستت دارم 
زهرا جان نوه ام کلاس سوم میره دیگه کم کم بزرگ شده برام افتخار نمیده منم پست بزارم  اسراجون واسه خودش اینستا باز کرده واتساپ و اپارات هست انگار من دیگه پیر شدم
زهرا جون خودتت چطوری عزیم چکار میکنی روزگار خوش میگذره؟
mahsamahsa
2 مهر 01 10:18
خدا حفظش کنه💜
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
سلامت باشین
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
4 مهر 01 11:24
قربون شما برم منم خوبم خاله جان خدا رو شکر میرم دانشگاه
انشالله همیشه سلامت باشید و موفقیت های اسرا جونو ببینید خاله ی مهربونم
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
فدات بشم زهرا جان انشالله شما هم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی میبوسمت❤🌹🙏
مامان صدرامامان صدرا
5 مهر 01 17:41
ماشاالله 🧿💕
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
❤❤❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
6 مهر 01 10:05
خدا حفظش کنه😍
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
سلامت باشین🙏