💙وبلاگ اسرا جون💙

به ما هم سر بزنید دوستون دارم😘

چهار شنبه سوری مبارک باد

1393/12/24 20:37
نویسنده : 🥀نوزیتا🥀
1,684 بازدید
اشتراک گذاری

لی لی شکلک

رسیدی و پر از شادی و شوری                    آهای چارشنبه سوری!

 

شنیدم با جوانان جفت و جوری                    آهای چارشنبه سوری!

 

بساط «سرخی تــو، زردی من»                    سر هر کوی  وبرزن

 

تو هم چون مردمــان غرق سروری                آهای چارشنبه سوری

 

 

مش اصغر توی چادر دیدنی شد                    پی قاشق زنی شد

 

که باشد استتار اینجا ضروری!                       آهای چارشنبه سوری!

 

یکی از جیغ و داد  اهل کوچه                      کند  دندان قروچه

 

بگوید: داد از این حد بی شعوری!                  آهای چارشنبه سوری!

 

بر اعصــــــابش زند یکریز تقّه                       هیاهــــــــوی ترقّه

 

ندارد بیش از این تاب صبــوری                      آهای چارشنبه سوری

 

مقصــر من نمی گویم تـو هستی                 ولی از  بمب دستی

 

چه چشمانی که شد محکوم کوری               آهای چارشنبه سوری!

 

امید است اینکه  با شادی معقول                 همه خوشحال و شنگول

 

کنیم از شیوه‌ی این  عده   دوری                    آهای چارشنبه سوری

 شکلک های محدثه

 

 شکلک های محدثهاین هم چهار شنبه سوری اسرا جونم  شکلک های محدثه

http://zibasaz.niniweblog.com/



شکلکهای جالب آروین

این دسته گل را خودم درست کردم واسه اسرا گلهاش شیرینی شکری هستش

 

 

تق تق تق فش فشه، فاصلمون کم بشه

هیزم و نفت و آتیش دوست دارم خداییش

سیب زمینی به سیخه، عکس گلت به میخه

غماتو بیار فوتش کن، کینه داری شوتش کن

هوا بهاری میشه، سرما فراری میشه

زردی ازت دور بشه، هر چی میخوای جور بشه

پسندها (10)

نظرات (10)

مامان آنیسا
27 اسفند 93 8:19
عزیزم پیشاپیش سال نو مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشی پر از خنده و شادی و سلامتی
♥ایدا♥
27 اسفند 93 10:53
. سلام به قاصدکهای خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به شکوفه هایی که با شکفتن خود خبر از بهار میدهند عید نوروز مبارک من ................................................................. من اپم خوش حال میشم بهم سربزنید دختر خوشگلتو هم ببوس
مامان زهره
27 اسفند 93 10:59
سلام خیلی عالی بود خانمی چهارشنبه سوریتون مبارک سالی پر از عشق وسلامتی برای شما وخانواده محترمتون ونوه گلتون آرزومندم شاد باشید
خانم طاهره نادری
27 اسفند 93 23:10
سلام سال نو شما هم پیشاپیش مبارک و امیدوارم سالی پر از خیر و برکت پیشرو داشته باشید ممنون از اینکه بهم سرزدید
مامان پارسا
28 اسفند 93 0:39
میخوام هفت سین عید رو با یاد تو بچینم ... سبزه را با یاد روی سبزه ات ... سمنو به یاد شیرینی لبخندت ... سایه دانه به رنگ چشم هایت ... سرکه با یاد ترشی مهربانیت ... سیب با یاد تردیه گونه هایت ... سکه با یاد درخشش قلبت ... سیر با یاد تندی کلامت ... عزیزم عیدت مبارک...............
مامانی علی(زینب)
28 اسفند 93 8:44
سلام مامان بزرگه عزیز و خوش سلیقه و هنرمند.عیدتون پیشاپیش مبارک.انشااله سال خوبی برای خونوادتون باشه
نادیا و نرگس
28 اسفند 93 11:21
سلام پیشاپیش سال نو مبارک امیدوارم سال پر برکتی داشته باشین ازطرف من اسرا جون رو ببوس و بهشون تبریک بگو
مامان ماریا
28 اسفند 93 20:25
سعادت ، سخاوت ، سربلندی ، سروری ، سلامتی ، و سرور که بهترین هفت سین زندگی است را برای شما دوست عزیز آرزومندم . . . سال نو پیشاپیش مبارک
مامانی
29 اسفند 93 11:27
باز هفت سین سرور ماهی و تنگ بلور سکه و سبزه و آب نرگس و جام شراب باز هم شادی عید آرزوهای سپید باز لیلای بهار باز مجنونی بید باز هم رنگین کمان باز باران بهار باز گل مست غرور باز بلبل نغمه خوان باز رقص دود عود باز اسفند و گلاب باز آن سودای ناب کور باد چشم حسود باز تکرار دعا یا مقلب القلوب یا مدبر النهار حال ما گردان تو خوب راه ما گردان تو راست باز نوروز سعید باز هم سال جدید باز هم لاله عشق خنده و بیم و امید عید شما مبارک
مامان فهیمه
5 فروردین 94 16:14
سلام صد آفرین به مامان بزرگ خوش سلیقه و خوش ذوق منم دلم خواست همچین مادربزرگ مهربون و خوش ذوقی داشته باشم خوشحال شدم بازم بهمون سر بزنید لینکتون کردم اگه دوست داشتین شمام لینکم کنین