💙وبلاگ اسرا جون💙

به ما هم سر بزنید دوستون دارم😘

جوجه های اسرا جـون

1398/1/23 23:14
نویسنده : 🥀نوزیتا🥀
1,049 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با کمک نی نی وبلاک توانستم این ودیو را بزارم خیلی وقت بود تلاش میکردم نمیتونستم روم نمیشد از کسی بپرسم واقعا از نی نی وبلاک بی نهایت ممنونم از خدا می خواهم پشت پناه این سایت باشد مثل هم میهن مسدود نشه ده سال بود در هم میهن عضو بودم همیشه انلاین بودم متاسفانه مسدود کردند 

با تشکر از نی نی وبلاک🌹

 

جوجه های اسرا جونم هر دو مردند اسرا به باباجونش بجای جوجه باز یه چیز دبگه سفارش داد😀😀😀😀

 

تا باباجونش فردا از سر کار بیاد ببره اسرا شب با مامان باباش رفتند گرفتند این هم لوبیای سحر امیز اسرا جون 👇👇

 

اسرا امروز اورده میگه ان نه زود باش یه اب داغ بیار نشـونت بدم قرص ها چکار میکنند 😀😀😀

خیلی زوق زده بود فیلمشو گرفتم میگفت قلبم تند میزنه😀😀😀

 

 

پسندها (19)

نظرات (11)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
23 فروردین 98 23:19
ای جونم ...خاله جون من که خودم هم بلدنیستم  وگرنه حتما بهتون میگفتم شرمنده❤
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
عزیزم برنامه اپارات را از بازار نصب کن بعد فیلم های گالری را اپلود میکنی داخل برناوه و بعد لینک اپلود شده را در وب پست میکنی اگه متوجه نشدی در تلگرام توضیح بدم با تصویر 
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
23 فروردین 98 23:30
تشریف بیارین نی نی گپ
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
باشه
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
23 فروردین 98 23:36
انشالله که نی نی وبلاگ حالا حالاها مستدام باشه. 😇
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
انشالله اگه نی نی وبلاک خدای ناکرده  مسدود بشه من واقعا افسرده میشم  
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
24 فروردین 98 4:50
وای اگه نی نی وبلاگ مسدود بشه واقعا بد میشه،من تقریبا ۷ ساله اینجام،یه عالمه عکس و خاطره دارم،حتی تصور از دست دادنشون هم برام سخته
امیدوارم همیشه مستدام باشه😉
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
نی نی وبلام این امکانات را برامون گذاشته که ـبلاک مان را به سی دی میزند برامون همیشه دست خودمون باشه 
مادرمادر
24 فروردین 98 9:24
دارمک دیوانه میشم میتونید کمکم کنید؟
مادرمادر
24 فروردین 98 11:49
ممنونم. بی نهایت حرفهایتان مفید است.خودم خیلی افسرده شده ام وواقعا نمیدانم چکارکنم؟ شوهر بدی هم دارم.نه تنها کمکی نمیکند بلکه مدام دلم را میشکند و بارها با چشمانی غرق اشک به کودکم شیر داده ام.خیلی غمگینم.دلم میخواهد بمیرم ولی دلم برای کودک تنهایم میسوزد.بنظر شما باید چکارکنم؟
ببخشید خیلی مزاحمتان شدم اما حس میکنم میتوانید کمکم کنید.بازم عذر میخواهم.
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
عزیز من شما نباید بخاطر ناراختی های شوهرتون به بجه تان بی حوسله باشید بهش بد رفتاری منید شما یه مادرید مادر اینده بچه هارا میسازد اینده بچه تان دست شماست همانطور که تغذیه و رفتار مادر در دوران حامگلی به بجه تاثیر زیادی داره الان هم رفتار شما با بجه ات تاثیر زیادی در مادر یا پدر شدنش داره پس حوسله کن با ارامش با خونسردی تو ونتون غذا بپذ خونه را تمیز کن به بچه ات برس کمی هم به خودت به سر وضعت برست شوهرت هم رفتارشو خوب خواهد کرد
مامان صدیقهمامان صدیقه
24 فروردین 98 14:59
جوووونم تو خودت جوجه ی ناز نازی هستی😘
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
24 فروردین 98 15:14
🌸
مامانیمامانی
28 فروردین 98 4:41
الان فصل بهاره و همه بچه ها تقاضای جوجه دارن.انگار نمیدونم خودشون جوجه بلای ما هستن 😉
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
اره چاره ای نیست برای خوشحال شدنشون مجبـوریم بگیریم
مامانیمامانی
28 فروردین 98 4:42
الان فصل بهاره و همه بچه ها تقاضای جوجه دارن.انگار نمیدونن خودشون جوجه بلای ما هستن 😉
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
29 خرداد 98 22:42
چه نوه خوشگلی خدا حفظش کنه
🥀نوزیتا🥀
پاسخ
سلامت باشین مرسی